×
زمیک

باز نشانی رمز عبور

نتیجه جستجوی شما :

شرایط و قوانین

  1. کاربران گرامی لطفا پس از ثبت نام ، شرایط و ضوابط سایت و قوانین رزرو را مطالعه و سپس اقدام به رزرو نمایند.
  2. کاربر با ثبت نام در زِمیک می‌پذیرد که قوانین و مقررات زِمیک را به‌صورت کامل مطالعه کرده و پذیرفته است.
  3. فعالیت زِمیک تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران است.
  4. همراه داشتن کارت ملی شخص رزرو کننده در زمان ورود به محل اقامت الزامی می باشد.
  5. اماکن اقامتی درج شده در سایت زِمیک جهت برگزاری جشن و مهمانی نیست.
  6. زِمیک در مورد ساعت ورود و خروج میهمانان هیچگونه دخالتی ندارد و این امر صرفا طبق ساعت اعلام شده در صفحه هر محل اقامت یا با هماهنگی طرفین به صورت توافقی انجام می گیرد.
  7. کاربر گرامی در نظر داشته باشید که، حقوق قانونی هرنوع محتوایی که در سایت زِمیک ثبت می کنید متعلق به خود کاربر می باشد. مسئولیت هرگونه نقض قانون کپی رایت و مالکیت معنوی، یا استفاده غیر قانونی از محتوا، لوگو و نشان تجاری اشخاص حقیقی و حقوقی، به عهده کاربر ثبت کننده می باشد.
  8. در صورت موافقت میزبان در تاریخ های مورد درخواست ، فاکتور به پنل کاربری میهمان در قسمت ” رزرو کرده های من” ارسال می شود. پس از مشاهده فاکتور میهمان برای تکمیل فرایند رزرو بر روی گزینه پرداخت کلیک میکند و 30 درصد از کل مبلغ فاکتور را به عنوان بیعانه میپردازد و ما بقی مبلغ پس از تحویل کلید و مشاهده محل اقامت به میزبان پرداخت می شود. در صورت انصراف از رزرو میهمان بازگشت وجه تابع قوانین کنسلی زِمیک باشد.
  9. در صورت مشاهده مغایرت در عرضه خدمات کمیت و کیفیت از طرف میزبان، میهمان می تواند درخواست یک گزینه مشابه را نماید و میزبان ملزم به جلب رضایت مشتری می باشد .
  10. قوانین رزرو در ایام تعطیل متفاوت می باشد که در تقویم سایت قابل رویت می باشد. میزبان ملزم به تعیین دقیق قیمت در روزهای آخر هفته و ایام خاص در زمان ثبت آگهی خود است و میهمان لازم است در زمان رزرو، به این تغییرات توجه لازم را داشته باشد و سپس اقدام به رزرو نماید.
  11. میهمان با آگاهی کامل و اشراف بر قصد خود می بایست درخواست رزرو را ارسال و منتظر دریافت پاسخ از میزبان باشد.
  12. سایت زِمیک ممکن است سرویسهای ارتباطی و پیام رسان داخلی برای تسهیل ارتباط شما با سایر کاربران فراهم آورد, شما توافق می‏‌کنید که از این سرویس‏‌های ارتباطی و پیام رسان, فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام‏‌هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با خدمات و موضوع وبسایت زِمیک باشد.
  13. لازم به ذکر است که شماره های 10000010101110 و 10004346 تنها شماره‌‌ هایی است که زِمیک از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ های سامانه ارسال پیامک است, که وضعیت پردازش درخواست های رزرو و سایر رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه زِمیک را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد. همچنین ممکن است زِمیک از طریق شماره 09384464747 در برخی شرایط خاص برای کاربران خود، پیامک ارسال کند.
  14. صحت و سقم اطلاعات درج شده محل‌های اقامت و كليه اطلاعات و مشخصات اعم از: نرخ، کیفیت و کمیت محل اقامت عیناً از میزبان استعلام شده و کلیه ی مسئولیت‌ها برعهده میزبان است.
  15. همه تغییرات و اضافات قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط مربوط به زِمیک، از طریق سامانه ی رایانه‌ای زِمیک در همین صفحه به‌عمل می‌آید لذا کاربران موظفند هر از چند گاهی از سامانه ی زِمیک دیدن نمایند تا از شرایط و الزامات جاری و لازم‌الاجرا مطلع گردند.
  16. تمامی مطالب و توضیحات میزبان و میهمان از سفر که در سایت منعکس می شود توسط واحد کنترل محتوا بررسی و در صورت مغایرت با اصول سامانه، حذف یا اصلاح می گردد.
  17. کاربر متعهد به رعایت همۀ قوانین اخلاقی, شرعی و عرفی جمهوری اسلامی ایران در طی استفاده از خدمات زِمیک است. با استفاده از سرویس زِمیک کاربر می‌پذیرد که از خدمات زِمیک برای انجام هیچ فعالیت غیر‌قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکند. کاربر حق ندارد اشیاء غیر مجاز از جمله مشروبات الکلی، مواد مخدر، سلاح یا سایر اشیاء یا حیواناتی که طبق قانون جمهوری اسلامی ایران مجاز نیست را به اقامتگاه منتقل و نگهداری کند و یا استفاده نماید.
  18. کاربر گرامی در نظر داشته باشید که وبسایت زِمیک ارائه کننده خدمات اقامت نیست, بلکه ارائه کننده خدمات نرم‌افزاری از طریق وبسایت زِمیک می باشد، که ارتباط بین میهمان و میزبان را جهت توافق بر انجام یک اقامت کوتاه مدت بصورت الکترونیکی فراهم و تسهیل می‌کند. زِمیک به هیچ عنوان مالک یا متصدی یا نماینده  اقامتگاه هایی که در وبسایت توسط کاربران به ثبت رسیده نمی باشد, همچنین دخالتی در آماده سازی، مدیریت و اداره اقامتگاه ها ندارد. در سرویس زِمیک, میهمان مختار است درخواستی برای رزرو یک اقامتگاه ایجاد و برای کاربر میزبان ارسال کند، همچنین میزبان مختار است یک درخواست رزرو را بپذیرد یا رد کند، لذا هر رزروی که میهمان و میزبان بر سر آن به توافق میرسند باید به عنوان یک قرارداد لازم مستقل بین کاربر میهمان و کاربر میزبان در نظر گرفته شود و زِمیک هیچ کنترلی بر رفتار هیچ یک از کاربران خود ندارد. لذا مسئولیت زِمیک محدود است به مهیا کردن وبسایت و سرویس های نرم افزاری مربوطه و هیچ نوع مسئولیت دیگری را نمی پذیرد.
  19. زِمیک همواره در دریافت و تحویل فوری کلیه درخواست های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که در خواست رزرو توسط میزبان مربوطه رد شود و یا پاسخی ارسال نگردد, حق کنسل کردن آن درخواست و استرداد وجه پیش پرداخت به میهمان مربوطه برای زِمیک محفوظ است، یا اینکه میهمان می‏‌تواند اقامتگاه مد نظر را با اقامتگاه های دیگری جایگزین کند.
  20. در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج نرخ اجاره بها موجود در سایت زِمیک، حق بلا اثر نمودن درخواست و رزرو انجام شده توسط میهمان، برای زِمیک محفوظ است. زِمیک در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و کاربر با ورود به سایت زِمیک می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  21. کاربران باید هنگام ثبت درخواست رزرو مورد نظر خود، بایستی تعداد روز و تعداد میهمان را به درستی وارد نماید. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، درخواست های کاربر قابل پیگیری و پردازش نخواهد بود. درج اطلاعات هویتی, آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های میهمان، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است. در صورتی که شبهه ای در صحت این اطلاعات وارد باشد، زِمیک جهت اطمینان از قطعیت رزرو، می‌تواند از میهمان، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
  22. کاربر میهمان, تنها می تواند اقامتگاهی را برای اقامت خود و همراهان خود رزرو نماید، رزرو یک اقامتگاه برای فرد دیگر بدون هماهنگی با زِمیک، خلاف مقررات می باشد.
  23. کاربر میهمان می‌پذیرد، درخواست رزروی ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از خدمات زِمیک را داشته باشد. کاربر میزبان می پذیرد اقامتگاه خود را تنها به منظور به اجاره دادن آن اقامتگاه از طریق زِمیک ثبت کند. کاربر میهمان اگر پس از ارسال درخواست رزرو و پذیرش درخواست توسط کاربر میزبان، درخواست را لغو کند و کاربر میزبان اگر پس از قبول یک درخواست رزرو، درخواست را لغو کند, شرکت می تواند به دلیل تاثیر این امر بر اعتماد سایر کاربران و مخدوش شدن اعتبارکاری زِمیک، به تشخیص خود جریمه های نقدی یا غیر نقدی به حساب کاربری ایشان اختصاص دهد و حساب کاربری ایشان را تا حل و فصل موضوع به حالت تعلیق درآورد.
  24. کاربر میهمان متعهد به رعایت مقررات اقامتگاه رزرو شده, که توسط کاربر میزبان وضع و در صفحه محل اقامت در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شده است می باشد. در غیر اینصورت کاربر میزبان مجاز به لغو رزرو بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده برعهدۀ کاربر میهمان است.
  25. پس از نهایی شدن یک رزرو, در صورتی که میزبان برای تحویل اقامتگاه حاضر نشود, تمامی هزینه های دریافتی به میهمان بازگردانده خواهد شد, و زِمیک حداکثر تلاش خود را برای یافتن اقامتگاه جایگزین و جلب رضایت میهمان مبذول خواهد داشت. در این ارتباط میزبان مربوطه مسئول هرگونه ضرر و زیان وارده به میهمان بوده و همچنین شرکت می تواند بعلت عدم رعایت مقررات زِمیک که منجر به بی اعتمادی سایر کاربران و مخدوش شدن شهرت و اعتبارکاری او خواهد شد، به تشخیص خود جریمه های نقدی یا غیر نقدی به حساب کاربری ایشان اختصاص دهد و حساب کاربری ایشان را تا حل و فصل موضوع به حالت تعلیق درآورد.
  26. افراد 5 سال به بالا بعنوان یک میهمان محسوب می شوند.
  27. مطابق سیاست های کلان کسب و کار زِمیک و در جهت بسط و گسترش فرهنگ گردشگری و اقامت ساده و ارزان, کلیه اقامتگاه های ثبت شده در زِمیک و میزبانان مربوطه، با توجه به فصل و کشش بازار و مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده، به اعمال نرخ های حداقلی و منصفانه دعوت می شوند، ولیکن اجاره بهای درج شده برای هر اقامتگاه, توسط میزبان همان اقامتگاه تعیین و ثبت می گردد و میهمانان محترم نیز مطابق الگوی عرضه و تقاضا می توانند به انتخاب اقامتگاه مد نظر خود اقدام نمایند. لذا زِمیک هیچگونه مسئولیتی در ارتباط با نرخ و اجاره بهای درج شده اقامتگاهها در وبسایت ندارد.
  28. هرگونه پیشنهاد پرداخت و یا پذیرش پرداخت خارج از رویه های پرداخت تعریف شده در زِمیک, خلاف مقررات بوده و زِمیک ضمن محفوظ نگاه داشتن حقوق خود برای اقدامات قانونی, هیچگونه مسئولیتی را در قبال مشکلات بوجود آمده, ناشی از توافقات اینچنینی,  نخواهد پذیرفت.
  29. کاربر میهمان برای تکمیل رزرو اقامتگاه مورد نظر خود, تنها موظف به پرداخت مبلغ درج شده در صورتحساب الکترونیکی صادر شده توسط زِمیک می باشد و مطالبه هرگونه هزینه دیگر برای اقامت در اقامتگاه مذکور، با شرایط قید شده در سند رزرو، از جانب کاربر میزبان خلاف مقررات است.
  30. دو بند فوق مربوط به هزینه های اجاره اقامتگاه بوده و در صورت درخواست خدمات دیگری همچون: سرویس حمل و نقل, سرو غذا (صبحانه/نهار/شام/ چای/قهوه/میوه/ غیرو …), گشتهای محلی و یا سایر خدمات ارائه شده توسط میزبان, هزینه آن بصورت مجزا و مطابق توافق میزبان و میهمان محاسبه شده و مستقیما به میزبان پرداخت می گردد و زِمیک هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه شکایت یا نارضایتی طرفین نخواهد داشت.
  31. در صورت رد یک درخواست رزرو و یا لغو یک رزرو قطعی شده توسط کاربر میزبان, جریمه هایی از جانب زِمیک برای میزبان و اقامتگاه مذکور در نظر گرفته خواهد شد, جریمه هایی از قبیل امتیاز منفی یا درج اتوماتیک یک نظر در پروفایل میزبان و محل اقامت مبنی بر لغو یک رزرو, اعمال جریمه های نقدی و غیرو … میزبان مربوطه پیش از اعمال لغو یک رزرو, از جریمه های احتمالی باخبر خواهد گردید.
  32. پس از نهایی شدن یک رزرو مابین کاربر میهمان و کاربر میزبان, سند الکترونیکی رزرو مذکور حاوی تعداد روز رزرو شده ، تعداد میهمان، مبلغ کل ، میزان پیش پرداخت و مبلغ تخفیف در صورت موجود بودن برای میهمان در بخش “رزرو کرده های من” و برای میزبان در بخش “رزروشده های من” قابل مشاهده است. این سند مرجع رفتار متقابل کاربران میهمان و میزبان بهنگام تحویل اقامتگاه و در دوره اقامت بوده و هرگونه اختلاف در این ارتباط با مراجعه به سند مذکور و همچنین اطلاعات و توافقات مکتوب ثبت شده اقامتگاه قابل رسیدگی و حل و فصل خواهد بود.
  33. تمامی اطلاعات کاربر بعنوان اطلاعات محرمانه نزد زِمیک محافظت شده و به جز مواردی که در پروفایل کاربری در معرض دید سایر کاربران قرار می گیرد, دسترسی به آنها توسط اشخاص ثالث ممنوع می باشد, مگر برابر تصمیم مقام صالح و مطابق قوانین جاری کشور.
  34. کاربر متعهد می‌شود پس از اتمام سفر از هیچ بخش از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده از خدمات زِمیک، از میزبانان و میهمانان کسب کرده است هیچ‌گونه استفاده‌ای نکند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات میزبانان یا میهمانان همچون شماره تماس و آدرس در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوۀ دیگر جهت استفاده بعدی نیز مغایر با قوانین زِمیک خواهد بود. همچنین کاربر متعهد می‌شود قبل و یا در طول سفر، فقط در شرایط ضروری از اطلاعات تماسی که از میهمان یا میزبان در سرویس زِمیک ارائه شده است استفاده کند. استفادۀ کاربر از این اطلاعات تماس, باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.
  35. مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران میهمان و میزبان که ناشی از عدم رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام اقامت) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربران) باشد، برعهدۀ شخص متخلف بوده و زِمیک هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت, همچنین زِمیک می‌تواند ضمن غیر فعال کردن حساب کاربری فرد متخلف، از طریق مراجع ذی صلاح اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی زِمیک بعمل آورد.
  36. هر گونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار زِمیک شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی و زِمیک حق غیر فعال نمودن حساب کاربر و اقدام قانونی علیه وی را جهت مطالبه خسارت و احقاق حقوق قانونی خود خواهد داشت, و کاربر متعهد می‌شود هیچ‌گاه از سرویس زِمیک به صورتی که به زِمیک یا شرکا یا کاربران آن صدمه‌ای وارد کند استفاده نکند.
  37. در مواردی نادر اشتباهات میزبان، مشاهده خرابی و مشكلات در واحد اقامتی رزرو شده، دلايل امنيتی يا اشتباهات كارمندان شرکت وجود دارد، كه در اين موارد سعی مي‌گردد زِمیک واحد اقامتی ديگری با همان شرایط در همان زمان برای میهمان تهيه و يا در صورت عدم امكان، وجه پرداختی به میهمان باز می‌گردد.
  38. چنانچه هریک از کاربران زِمیک در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند، همکاران ما در واحد خدمات مشتریان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی کاربران هستند.
  39. تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت به آدرس zemik.ir است. کاربران جهت برقراری ارتباط مستقیم با زِمیک، می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.

شرایط و قوانین میزبانی

  • میزبان موظف است اطلاعات شخصی کامل خود را اعم از تلفن ثابت، آدرس محل سکونت، موبایل و تلفن ثابت و غیره را به هنگام ثبت‌نام در سایت وارد نماید.
  • سامانه ی زِمیک ده درصد از کل یک فاکتور را به عنوان حق العمل خود برداشت می کند و مابقی مبلغ را 24 ساعت پس از ورود میهمان به حساب میزبان واریز می کند.
  • درج قیمت واقعی ملک الزامی می باشد و اخذ هرگونه هزینه از قبیل: حق کمیسیون، پورسانت، حق دلالی و… مضاف بر مبلغ درج شده در سامانه ی زِمیک توسط میزبان غیره مجاز می باشد.
  • میزبان می تواند در صورت عدم تخلیه ملک در زمان مقرر اقدام به اخراج و یا در صورت ادامه، خارج از تمایل وی به میزان دو برابر از میهمان کرایه دریافت کند.
  • کاربر میزبان می پذیرد, اقامتگاه ثبت شده ایشان, می تواند توسط کارشناسان زِمیک جهت تایید, مورد بازدید قرار گیرد.
  • کاربرانی که بعنوان میزبان اقدام به ثبت اقامتگاه می نمایند, حتما می بایست خود مالک قانونی اقامتگاه باشند و یا اقامتگاه بصورت اجاره بلند مدت در اختیار ایشان قرار داده شده و یا نماینده قانونی مالک برای اجاره ملک باشند که توسط مالک اقامتگاه تعیین شده اند. در هر صورت امر میزبانی و اجاره اقامتگاه در زِمیک تنها با اطلاع و اجازه صاحب قانونی اقامتگاه مجاز می باشد. مسئولیت هرگونه خلاف, خطا و یا اشتباه صورت گرفته در این ارتباط به عهده کاربر میزبان مربوطه بوده و حق هرگونه پیگیری حقوقی در این ارتباط برای زِمیک محفوظ می باشد.
  • میزبان می بایست به تحویل دادن تجهیزات و کلید هنگام ورود و تحویل‌گیری آنها هنگام خروج اقدام نماید. بدیهی است که هر گونه کوتاهی در این امر بر عهده میزبان می باشد.
  • میزبان در صورت مشاهده مواردی که خلاف عرف و قانون باشد مجاز به لغو (امتناع از انجام) اقامت بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده برعهدۀ میهمان می باشد.
  • کاربر میزبان می پذیرد, که ارتباطش با وبسایت زِمیک, به عضویت ایشان در وبسایت بعنوان یک عضو پیمانکار مستقل محدود می باشد, و هیچگاه این عضویت به معنی کارمندی یا نمایندگی زِمیک و یا شراکت با زِمیک نخواهد بود و کاملا بصورت انحصاری برای خود و در جهت منافع خود فعالیت خواهد نمود و نه برای و در جهت منافع زِمیک. همچنین زِمیک هیچگونه کنترلی بر اقامتگاه ثبت شده میزبان و یا هرگونه فعالیت خارج از وبسایت میزبان ندارد, و کاربر میزبان بعنوان عضوی از وبسایت زِمیک, می پذیرد تا هیچگاه عملی انجام ندهد که القا کننده شراکت یا نمایندگی ایشان با زِمیک باشد(شامل استفاده غیر مجاز از مالکیت فکری وبسایت زِمیک).
  • مالک امکان استعلام میهمان را از سایت ندارد.
  • زمان تحویل و یا تخلیه محل اقامت مطابق با قانون آن محل است. در صورت نیاز به تحویل زودتر محل اقامت از زمان مورد نظر و یا تخلیه دیرتر از زمان اعلام شده حتماً هماهنگی قبلی انجام پذیرد.
  • رزرو پس از پرداخت پیش پرداخت قطعی خواهد بود و قطعی بودن رزرو و شرایط رزرو شده صرفاً با دریافت تأیید رزرو مستند خواهد بود.
  • میزبان میبایست به شرایط و قوانین رزرو و کنسلی سایت و نحوه تسویه حساب ملزم باشد.
  • میزبان پس از قرار دادن ملک خود در زِمیک ملزم به پاسخ مؤدبانه به تماس‌ها، پیغام‌ها و درخواست‌های رزروی که برایش ارسال می‌شود است و در صورت عدم توجه مکرر به این امر ابتدا تذکر گرفته و در صورت ادامه، فعالیت ایشان معلق می‌گردد.
  • میزبان اگر به هر دلیلی از خدمات رسانی در ملک مورد نظر خود صرف نظر کند، باید اقدام به غیر فعال نمودن و یا توقف اجاره محل مورد نظر از طریق پنل کاربری خود کند.
  • میزبان پس از فرایند سپردن و نمایش ملک خود در سایت خود را ملزم به پاسخگویی به درخواست های رزروی که برایش ارسال می شود می داند و در صورت عدم توجه مکرر به این امر، ابتدا از سایت تذکر گرفته و در صورت ادامه فعالیت ایشان معلق میگردد.
  • میزبان محترم باید جهت اطلاع از تغییر رویه‌ها و مقرراتی که در سامانه اعمال می‌شود قسمت اعلانات سامانه را ملاحظه و در صورت نیاز با زِمیک تماس بگیرند.
  • اگر مهمان خارج از زمان تعیین شده پذیرش به محل اقامت مراجعه کند مسئولیت پذیرش و یا عدم پذیرش ایشان از طرف میزبان برعهده خود مهمان می باشد.
  • در صورت ایرادات فنی در ملک، مالک مسئول رفع فوری آنها می باشد.

شرایط و قوانین لغو کردن رزرو

  • تحویل محل اقامت فقط در ساعت تعیین شده توسط میزبانان قابل انجام است ،مگر اینکه میهمان و میزبان از قبل با یکدیگر هماهنگ نمایند.
  • کنسل نمودن رزرو چنانچه بیش از 72 ساعت به زمان تحویل مانده باشد با حق کنسلی 10 درصد اعمال می‌شود.
  • در صورتی که کنسلی کمتر از 48 ساعت مانده به زمان تحویل باشد 30 درصد از مبلغ کل کسر می شود.
  • در صورتی که کنسلی در همان روز باشد 50 درصد از کل فاکتور کسر می شود.
  • در صورت عدم مراجعه میهمان در زمان رزرو، محل اقامت برای میهمان خالی نگاه داشته شده و هيچ‌گونه وجهی مسترد نخواهد شد.